@m ~MoMeNts~
Thursday, March 31, 2011
BuaYa DarAt????
Buaya darat??? Ape bnde Tu?? haHahA Ad kE paTut Dye CkaP aq buaya darat..
ish..ish..ish.. x patut btol.. dye blm kne tarik pipi dye kuat2 haha klu da kne bru twu..
ape2 pn,, aq bkn mcm tu ok...
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment